Metuk Ulau Underground Voices

Metuk Ulau Underground Voices
Official Logo for M.U.U.V.

Saturday, March 24, 2012

MAJALAH KARISMA - ISU NO. 22 BAGI BULAN MAC 2012 (FRONT COVER : CROMOK REUNION )



Seperti biasa, aku akan menerima supply majalah Karisma dari kuching setiap bulan. Tapi apa yang luar biasa nya kali ini ialah ianya mengetengahkan tentang Cromok dan kepastian tentang Reunion mereka dengan line-up asal iaitu Karl (Guitar) Mijie (Drums) dan Sam (Vocals, Bass). Artikel tentang band thrash metal lagenda tempatan ini tidaklah terlalu menceritakan tentang pengalaman sudah mereka akan tetapi lebih mengutarakan perancangan masa depan band tersebut serta pandangan mereka tentang scene industri muzik sekarang. Selain daripada itu ianya juga in conjuction of Cromok upcoming Reunion Konsert yang akan berlangsung pada 8 April 2012 bertempat di KL Live, Kuala Lumpur (supporting acts Nuclear Strikes, Langsuyr dan Metalasia)

Selain daripada itu, terdapat juga artikel2 yg menarik seperti berita eksklusif dan terkini tentang band Brutal Death Metal tersohor di Malaysia iaitu Necrotic Chaos (menampilkan line up lama iaitu Dark E, Adik dan Wira), Bloodshed (mengembalikan era Battle Of The Bands 80an) dan banyak lagi. Review Konsert pula tertumpu pada Evanescene Live at Kuala Lumpur, Konsert Metalucifer, Judas Priest & Lamb Of God Live at Singapore dan sebagainya.

Jika anda berada di Bintulu Sarawak, anda boleh dapatkan majalah ini di Syarikat Perniagaan Melayu (berdekatan dengan Old Town Kopitiam cawangan pasar) atau hubungin saya di talian 0138090845 (adi)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...