Metuk Ulau Underground Voices

Metuk Ulau Underground Voices
Official Logo for M.U.U.V.

Sunday, October 30, 2011

MAJALAH KARISMA - ISU NO. 18 BAGI BULAN OKTOBER 2011 (FRONT COVER : DESTRUCTION )


Salam Metal buat semua! Kali ini Metuk Ulau Underground Voices sekali lagi mengetengahkan Majalah Karisma bagi isu no. 18 bulan Oktober 2011. Apa yang menarik kali ialah headline nya iaitu DESTRUCTION : LEGENDA THRASH METAL JERMAN. Destruction merupakan antara The Big Three di Jerman (merujuk kepada 3 buah band metal ternama dari Jerman iaitu Sodom, Kreator dan Destruction). Isu kali ini juga memaparkan temubual eksklusif bersama Destruction (I don't know how Karisma done it, tapi isu ini memang betul2 in depth coverage tentang band ini serta profil lengkapnya sekali).

Antara isi kandungan lain bagi isu ini ialah Kolum Interview bersama band2 seperti Jibriel (Indonesia), Unicorn (formerly known as Nrocinu), Punah Ranah dan Hidden Silence. Manakala bahagian review gig dan konsert pula lebih tertumpu kepada event2 seperti Krash Out 2011, Voltan Mini Tour 2011 (this is Voltan's debut gig di Johor), Langsuyr Jurnal Jakarta Berdansa dan Konsert Sampaikan Salam Alleycats.

Dapatkan segera majalah ini di kedai Syarikat Perniagaan Melayu (Jika anda berada di Bintulu Sarawak) dan sekiranya anda berada di luar kawasan Bintulu, anda bolehlah menghubungi saya di talian 013-8090845 (Adi Herman)


Klip Video Destruction - Hate Is My Fuel

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...