Metuk Ulau Underground Voices

Metuk Ulau Underground Voices
Official Logo for M.U.U.V.

Sunday, April 11, 2010

Gig Crank Mosh Crew di Plaza Hotel 28.03.2010





Pada 28/03/2010 (Ahad) yang lalu, sebuah gig yang dianjurkan oleh Crank Mosh Crew yang diketuai oleh Bro Jirim (Mukah). Bertempat di Niah Ballroom dan bermula kira2 pukul 10 pagi. Metuk Ulau Distro sempat juga membuka kiosk di dalam Hall tersebut (bisnes la pulak). Boleh tahan diorang ni sebab mampu organize gig yang berbayar tiket di Regency Plaza Hotel. Kebanyakan band-band yang perform pada hari tersebut lebih berpaksikan kepada genre Metalcore dan kedengaran juga ada beberapa band yang memainkan cover songs untuk band2 seperti The Black Dahlia Murder, Bring Me The Horizon, Bleeding Through dan Lamb of God. Di antara band2 yang perform pada gig tersebut ialah Another Chapter of Our Nightmares, Dark Clown & Pyred (Band yang didatangkan khas dari Kanowit). Harapan saya pada organizer di masa akan datang ialah banyakkan lagi menjemput band2 Bintulu yg dari genre yg berlainan seperti Death Metal, Indie dan sebagainya. Apa2pun harapan saya agar CMC terus sukses dalam memperjuangkan muzik yang kalian bawakan. Salute!

http://www.myspace.com/xxcrankmoshcrewxx

3 comments:

Ijau D. Koceng said...

gig ni last minit, baru aku dapat tau lokasinya... itu pun aku dtg pkl 4.00-5.00 ptg org dah sibuk2 punggah brg masuk van... terlepas~

adakah gig ni gig tertutup?

Adi Herman said...

tak jugak boss...diorang ni open tapi diorang bagitau venue last minute tukar...asal memang kat dewan suarah. takpa kalo ada gig lain di bintulu saya akan post poster gig di blog saya ni, don't worry!

barangkali marus said...

mana2 tempat pun ok lah,janji layan.cuma aku je yg bekerja itu hari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...