Metuk Ulau Underground Voices

Metuk Ulau Underground Voices
Official Logo for M.U.U.V.

Monday, April 4, 2011

MAJALAH KARISMA - Isu No. 13 APRIL 2011 (COVER STORY - SUFFERCATION)


Setelah menghilang selama sebulan selepas beredarnya demam Iron Maiden dari Singapura tidak lama dahulu, majalah muzik ekstrim Malaysia iaitu KARISMA kini kembali dengan paparan & artikel yang lebih menarik dan semestinya headbanging serta lebih metal!

Kali ini, cover storynya lebih tertumpu kepada band otai Death Metal tempatan iaitu SUFFERCATION dengan muka depannya mempunyai gambar 3 ahlinya iaitu Ly Razak, Rob Razak dan Jeff Ilias. Band yang pernah menempa nama di persada muzik metal antarabangsa ini diceritakan secara detail dan spesifik dalam isu ini.

Antara artikel2 lain yang pasti menarik anda minat membaca lagi ialah review eksklusif IRON MAIDEN LIVE IN SINGAPORE, gig2 seperti KL THRASHED 2011, UPRISING 3, DEATH MONSTER serta WARMAGEDDON. Ianya disusuli dengan cerita2 terkini band2 metal yang lain seperti LANGSUYR, TRAUMA (INDONESIA), KHEROW, KAZANNA, DEATH STORY, DEMONIC RESURRECTION dan sebagainya.

Kepada yang berada di Bintulu, anda boleh dapatkan isu ini di kedai Syarikat Perniagaan Melayu (mcm biasa) atau boleh menghubungi saya Adi Herman di talian 013-8090845.

2 comments:

Ijau D. Koceng said...

di dlm ada gambar NBT! hell yeah!

NBT = north borneo trooper

Adi Herman said...

haha nice pic too bro....geng2 NBT beraksi di gelanggang mosh pit @ iron maiden konsert singapore!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...