Metuk Ulau Underground Voices

Metuk Ulau Underground Voices
Official Logo for M.U.U.V.

Friday, October 8, 2010

Immolate - Immolate In The Night Clewoon EP (With 4 Hellraising Tracks)


Setelah Mengeluarkan CD Single mereka yang berjudul "Confession Of The Enchanted" tidak lama dahulu (masih dalam tahun ini, tapi saya tak ingat bila tarikh release sebenar Single ni) band IMMOLATE dengan tanpa membuang masa telah menghidangkan kepada para metalheads sekalian dengan santapan EP mereka yang berjudul "Immolate In The Night Clewoon". Terdapat 4 lagu yang bernafaskan Black/Death Metal terkandung dalam EP ini.

Band yang dianggotai oleh Mayhemat (Vokal), Barnabaz (Dram), Black (Gitar Bass) dan Varahiem (Gitar) ini ternyata tidak mendukacitakan malahan pembawaan muzik mereka masih dapat diterima lagi oleh para peminar metal tempatan khususnya. Band yang lahir dari kelompok Unholy Triangle (Mukah, Sarawak) ini cuba memberikan genre muzik yang lebih ekstrim disamping masih mengekalkan imej bermekap Corpse-Paint mereka.

Menariknya tentang cd EP ini ialah ianya disertakan sekali dengan stiker kalis air yang sesuai dipamerkan pada kereta dan motosikal hehehe...ini merupakan satu teknik pemasaran yang harus dipuji bagi meningkatkan lagi martabat industri muzik berat tempatan khususnya.

Kepada sesiapa yang berminat untuk membeli cd EP ini, anda bolehlah menghubungi saya di:
No. H/P: 013-8090845 (Adi Herman)
atau email: gautama_81@yahoo.com
webzine: www.metukulau.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...